Mijn eerste reis, Kenia! - Reisverslagen van Elise Oskam - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis, Kenia! - Reisverslagen van Elise Oskam - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis, Kenia!

Ik studeer voor leerkracht basisonderwijs in Leiden. In mijn 3e jaar heb ik voor de minor Global Awareness gekozen. Voor deze minor ga ik 3 maanden naar Kenia om daar onderzoek te doen naar communicatie tussen scholen.
Ook ga ik met mijn reisgenoten een sportdag, spelletjes dag, workshops voor leerkrachten en een womensgroup opzetten.


Eind december gaan we backpacken in Kenia.

Recente Reisverslagen:

26 December 2013

We zijn gewoon alweer bijna thuis!!

03 November 2013

Er is gewoon een maand voorbij gevlogen!!

22 Oktober 2013

Everything is on the roll!

15 Oktober 2013

Hatsjiekideeee week tweeeee!

09 Oktober 2013

Mijn eerste week in Kenia
Elise

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5864

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2013 - 10 Januari 2014

Mijn eerste reis, Kenia!

Landen bezocht: